:)

Tjabba Tjena!

Trots att jag var på riktigt uselt humör när jag vaknade imorse blev jag riktigt glad när jag kom till skolan!
Efter provet (som faktiskt gick ganska bra, hejja mig) så gick jag och Sandra och käkade thai-buffé! Det var så himla gott! Det dumma är att jag alltid kastar i mig maten så jag blir proppmätt efter typ halva tallriken! :P Alla som känner mig väl vet att jag är världens största fan av thaimat! Så om ni vill impa på mig vet ni vad ni ska bjuda på. höhö ;)
Efter lunchen gick vi och satte oss ute och höll på att blåsa bort! Jag som dagen till ära hade på mig en oversized t-shirt fick riktigt hålla i den för att inte visa allting. :P

Idag fick jag förresten tillbaks allt mitt smink, plattång, parfym och ballerinaskor som har varit hemma hos en kompis sedan valborg! Jag har alltså fått gå med grevehår (internt skämt mellan mig och syrran) i nästan en vecka! Jag har ganska mkt fall på håret, så plattången är min bästa vän. haha :) På tal om hår, jag måste verkligen boka en tid för att göra mer blonda slingor i håret! En klippning hade också suttit väldigt fint, då mitt hår börjar anta formen av en risbuske! Mkt snyggt! ;)

Ikväll ska jag kolla på Desperate Housewives! Wie!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0