Valborg

Har suttit ute i solen och tjötat med syrran en stund! Man börjar änna bli bortskämd med det här underbara vädret! Jag njuter av varje sekund :)

Gårdagen var rolig! Dagen började med att jag och Lindberg åkte in till stan för att shoppa! Det var så himla varmt på bussen! Men till skillnad från i tisdags så hade jag inte på mig helsvarta kläder utan körde på en gul klänning som jag inte blev lika varm i ;) Fick köpt ett par strumpisar på HM som jag tänkte ha kvällen till ära! Vi drog sedan hem till Emelie och fixade iordning oss! Vid 6-tiden kom Ems, Orup, Hanna, Kiwi och Emil! Vi grillade kött/korv, käkade potatissallad och drack öl/vin! Det var verkligen jättemysigt! Som vanligt var ljudnivån mycket hög! Stackars Emil som fick stå ut med oss hysteriska brudar! Haha!
Senare på kvällen flyttade vi in till Emelies lägenhet! Blev till att platta håret, fixa läppglans sådära innan vi styrde stegen mot Trädgårn! Blev inte så mycket dans denna gång! Kanske var det för att dom öppnade uteserveringen, så vi fastnade där! Nåja! Var en mycket trevlig kväll med mycket skratt!

Här kommer lite kort från gårdagen ;)


Kiwi, Hanna, Jag, Oris och Emelie!
,
Här grillas det för fullt :)

Emil, Jag och Hanna posar järnet!
i
Jag och goa Emilie! :)

Jag och brudarna på vagnen! :)

Blir en väldigt lugn helg för min del! Sköönt! Kvällen ska spenderas i soffan med chips & cola! Underbart!

Ha det så jättebra!

Puss Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0