Ge mig en solsemester tack =)

Godmorgon! =)

Eller ah, godmorgon kanske är fel ord med tanke på att jag har varit vaken sedan klockan 8 :) Gick direkt ut på powerwalk. Jag hade verkligen noll lust att lämna mitt goa duntäcke och bege mig ut i kylan! Skulle nog tagit med mig en mössa, öronen var helt illröda och kalla när jag kom hem igen! Snart ska jag värma mig lite spagetti och köttfärssås och sedan åka till min 3 timmar långa engelska lektion. Snark.

Snart är det helg och ingen är nog gladare än jag för det ;). Blir inget partajj denna helg, utan bara mys med min älskling och bio med Orup på söndag! Kan vara himla skönt att bara koppla av ibland också! =)

Förresten, jag är så himla sugen på att resa bort! Visserligen var det ju inte alls längesen jag hälsade på min syster i Brighton, men ändå! ;) Det här deprimerande höstvädret är så otroligt boring! Visst, det är lite smått mysigt med hösten ändå, med mysiga tjocka koftor och halsdukar men jag saknar redan sommaren! Hade varit supernajs med en solsemester just nu. Någon som vill åka med? ;)



Kroatien 2006

Fjällbacka 2008. Ringo är huuur kul som helst :)

Askimsbadet med tjejerna 2009

Jag längtar redan till nästa sommar!! :)

Nåja! Dags att göra lite käk!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0