Söndagsmys

Tjenare! :)

Idag är det riktigt söndagsväder här i Göteborg! Regnet har öst ner hela morgonen och jag som tänkte bege mig ut på en promenad ändrade mig och kröp ner under täcket igen! Har spenderat en lång stund med min bok "This charming man" av Marian Keyes! Ska läsa ut den till nästa måndag då jag har en bokredovisning i engelskan! Jag har läst cirka 200 av 850 sidor. Jag älskar verkligen hennes böcker! Har ni inte läst dom så tycker jag att ni ska göra det! "Vattenmelonen" är min favorit! :)

Igår insåg jag att jag blir sämre och sämre på bowling varje gång jag spelar det! Jag, Mattias, David och Tore träffades vi 8-tiden i Gamlestan för att köra en omgång bowling. Jag tyckte det var kul i sisådär 10 minuter. Tills jag började inse att jag är en jädra sopa när det kommer till bowling. ;) Dom andra fick strike efter strike medans jag slog klotet i rännan sisådär hela tiden. Till slut lät jag Tore kasta åt mig, vilket resulterade att hon istället träffade den förbaskade rännan! Tack för den typ. haha ;) Hur som helst, efteråt blev det en liten sväng till "Parken". Satt och tjötade och tog några öl! Ganska lugn kväll som slutade i tv-soffan med en massa pringles!

Igår fick jag förresten finfina träningskläder av Matte. Det blev ett par tajta nike-byxor och ett svart linne! Man tackar man tackar! Mina otroligt fula röd/svarta träningsbrallor är härmed ett minne blott. ;)

Nu ska jag fortsätta med min bok och sedan ägna mig åt några timmars mattepluggande.. suck.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Wellan

SISTA'!!

Kul att se att du sparkat igang bloggandet igen! Det var fanimej pa tiden ;) haha.. har saknat att lasa din blogg! Och det basta ar att jag kan halla mig uppdaterad om vad som hander i ditt liv just nu! precis som du kan gora med mitt liv nu nar jag ar har! Bra va?! :D Misssss you!!

2009-10-25 @ 18:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0