Uppe med tuppen.

Godmorgon Godmorgon!

Det var längesen jag var så trött som jag var igår kväll. Jag och Mattias låg och kollade på en Wallander film på 4an och redan vid 9-tiden började ögonlocken kännas tunga och jag hade otroligt svårt att koncentrera mig på filmen! Minns knappt ens vad den handlar om så här i efterhand ;). Vid 22-tiden släckte vi lampan, som ett riktigt pensionärspar, och jag somnade på typ 1 minut. ;) Detta resulterade i att jag vaknade hur pigg som helst klockan halv 8. Har sedan dess läst "This Charming Man" (60 sidor hittils idag. wääy, duktiga jossan) och ätit frukost bestående av blue fruit te och rostade mackor!

Idag blir det fika med Oris! Antar att vi går till café Garbo som vanligt! Vi är ju näst intill stammisar nu ;) Dom har väldigt gott käk där. Prova kyckling med currysås och ris om ni har vägarna förbi! ;) Lovely! Hur som helst, alltid skoj att träffa Oris! En av de absolut härligaste människorna jag känner! :D

Nåja, vi höres senare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0