Välkommen tillbaka :)

Hejsan! :)

Nu var det otroligt längesedan jag skrev några rader här! Tänkte att det är dags att sparka igång den här bloggen igen! Jag älskar ju att skriva, jag är bara så otroligt lat stundvis ;) Men nu får ni då återigen läsa om mitt otroligt innehållsrika liv. haha!

Den här dagen har börjat bra! Käkade lite frukost och åkte med min honey till gymmet. Alla som känner mig vet att jag avskyr allt vad träning heter! ;) Men det håller inte att leva på chips & dip (tyvärr. hehe) och hänga i soffan hela dagarna! Parkerade mig på en cykel och kämpade på tills jag var alldeles röd i ansiktet. ;) Dagens träning är härmed avklarad! Något inom träningsväg som jag faktiskt tycker om är Powerwalk! Där jag bor finns det otroligt bra promenadområden, så innan frukost brukar jag ta med mig min mp3 och gå ut en sväng! Efteråt känner man sig otroligt hurtig och har fått en bra start på dagen. ;)

Förresten, i förrgår blev det en sväng till frisören! Jag som har varit blond i cirka ett år kände att jag ville göra något kul med håret, och tänkte alltså satsa på att färga håret mörkare! Jag riktigt såg mig själv komma ut ur frisörsalongen med vackert skinande hår och alla skulle titta på mig och utbrista "wow". Well, riktigt så blev det väl inte ;) Färgen är visserligen riktigt cool (ganska mörkt brunt hår med inslag av rött.) men jag är inte alls speciellt förtjust i längden. Men men, som tur är så växer ju håret ut. ;) Jag har alltid drömt om riktigt lååångt vackert hår, men man kan inte alltid få som man vill! När klippningen var klar fick jag massor av mousse och gelé i håret (något som jag inte gillar! :P) så mitt hår såg lite ut som lite av ett skatbo när jag begav mig hemåt. haha :) Men efter en runda med plattången såg det riktigt fint ut! Hur som helst, jag är nöjd!


Så här såg jag förresten ut sist jag hade mörkt hår. En herrans massa år sedan ;)

Nu ska jag göra mig lite lunch i form av min paradrätt, köttbullar och makaroner. ;) Sedan blir det till att plugga matte och efter det bege sig till stan för en fika med min goa Oris!

Puss och kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0